پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119256
شيخ نمر اعدام شود مسلمانان دنيا را براي آل‌سعود جهنم مي‌کنند
تاریخ انتشار : 1393/07/26 10:33:06
نمایش : 1019
رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به صدور حکم اعدام براي شيخ نمر گفت: اگر آل سعود چنين جنايتي را عليه آيت الله شيخ نمر مرتکب شود، اين اقدام بدون پاسخ نمانده و مسلمانان طبق آيه «و من يقتل مومنا متعمّدا فجزاؤه جهنّم خالدا»، همين دنيا را براي آنها جهنم مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در چهارمين يادواره شهداي باغ فيض و پنج شهيد گمنام که با حضور پرشور خانواده هاي شهدا و مردم و مسئولين محلي در آستان امامزادگان سيد جعفر و حميده خاتون و گلزار شهداي باغ فيض برگزار شد، با بيان اينکه در حقيقت همه شهدا گمنام هستند، اظهار داشت: چه کسي قدر و منزلت و جايگاه واقعي انسان هايي را مي شناسد که در دوران سختي و محاصره با کمترين امکانات، «توانستن» را به بشريت آموختند.

وي با بيان اينکه چه کسي مي تواند حال و هواي پدران و مادران شهدا را توصيف کند، اظهار داشت: هنرنمايي هنرمندان در اين يادواره ها براي بيان وصف حالي از شهدا به نسل امروز است، حال آنکه آنها نيز از ناتواني خود براي اداي حتي حق يک لحظه از ايثار شهدا مي گويند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين ايستادگي شهدا را براي حفظ اسلام و راه ولايت بدون بهانه ي کمبودها يادآور شده و افزود: بيان احساس و عاطفه نسبت به شهيدان بزرگترين خيراتي است که براي ما مي ماند، اما مهمتر از آن پيام و سخن امروز شهداست که بايد به آن توجه شود.

وي اولين پيام شهدا را مقاومت و ايستادگي دانسته و تصريح کرد: ملت ايران در گذشته دانش، ثروت، سازماندهي، نفوذ بين المللي و... را مانند امروز نداشت ولي با کمترين امکانات و در سخت ترين شرايط در مقابل دوابرقدرت شرق و غرب ايستادگي کرده و پيروز شد.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج با اشاره به سخن امام خامنه اي که در دفاع مقدس نه تنها آمريکا و شوروي در مقابل ايران بودند بلکه ايران با دو پيمان بزرگ نظامي شرق و غرب يعني ورشو و ناتو مي جنگيد، تاکيد کرد: نبايد با يزيد زمان بيعت شود و از برکات و قدرت هايي که به برکت ايثار شهدا در تمامي عرصه ها به ملت ايران رسيده کوتاه آمد و سازش کرد.

وي با تاکيد بر اينکه جنگ با استکبار حتي براي يک لحظه هم پايان نيافته و امروز هم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان که در عرصه نظامي از جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت شکست خورده اند امروز نه تنها از طريق ترور و عمليات خرابکارانه بلکه با تهاجم گسترده فرهنگي بصورت شبانه روزي عليه ملت ايران دشمني مي کنند.

سردار نقدي هدف دشمن در جنگ نرم امروز را تخريب پايه هاي مقاومت و پيروزي انقلاب اسلامي دانسته و بيان کرد: ملت ايران در مولفه هاي مادي همچون سلاح از دشمن بالاتر نيست ولي با ايمان و وحدت توانسته استکبار را به زانو درآورد.

وي نبرد خاموش دشمن را به وسيله شبکه هاي ماهواره اي و رسانه هاي فاسد عليه ايمان و اعتقادات ملت ايران يادآور شده و افزود: دشمن پس از اينکه از راه مواد مخدر، مشروبات الکلي، خانه هاي فساد، روزنامه هاي فاسد و... عليه ملت ايران به موفقيت چنداني دست پيدا نکرد با ابزار رسانه هاي فاسد به تخريب اعتقادات ملت مي پردازد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين تفرقه افکني ميان مسلمانان را يکي ديگر از اهداف مهم رسانه هاي فاسد دشمن و شبکه هاي ماهواره اي خوانده و تاکيد کرد: 93 شبکه ماهواره اي که 26 شبکه ي آن فارسي زبان است در زمينه ايجاد اختلاف و تفرقه افکني بين مسلمانان فعاليت مي کنند؛ گروهي به نام شيعه و گروهي به نام اهل تسنن به فحاشي و توهين عليه مقدسات ديگري مي پردازد و حال آنکه محل اسقرار و دفتر هيچ کدام در يک کشور شيعه يا سني نيست بلکه دفاتر آنها در لندن قرار دارد.

وي تعبير امام خامنه اي را که انگليس خبيث از ديرباز براي تفرقه افکني بين مسلمانان تلاش مي کند يادآور شده و افزود: رژيم منحوس آل سعود که به دست انگليس تشکيل شده است، از آغاز تا کنون چيزي جز خباثت و خيانت به امت اسلام نکرده است. اگر حمايت هاي بي دريغ آل سعود نبود، رژيم صهيونيستي چند دهه قبل از بين رفته بود.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج به حکم اعدام آيت الله شيخ نمر از سوي رژيم منحوس آل سعود اشاره و تصريح کرد: اين حکم از سوي اهل سنت براي يک عالم شيعه نيست، بلکه حکم يک رژيم کافر و منحوس است.

وي با اشاره به آيه «وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا» خاطرنشان کرد: اگر چنين جنايتي را آل سعود مرتکب شود اين اقدام بدون پاسخ نمانده و طبق آيه قرآن کريم، مسلمانان همين دنيا را براي آنها جهنم مي کنند و بايد توجه کرد اين مسئله بين شيعه و سني نيست بلکه مسئله اسلام و کفر است.

سردار نقدي بمبگذاري ها عليه زائران اهل بيت به نام اهل تسنن را توطئه صهيونيستي خوانده و اظهار داشت: هيچ مرجع شيعي و هيچ مفتي سني تاکنون حکم کافر بودن ديگري را نداده است و اين بمبگذاري ها توسط صهيونيست ها طراحي و هدايت مي شود.

وي طرد شبکه هاي فاسد ماهواره اي و نفي تفرقه افکني استکبار را تنها راه حفظ ايمان و وحدت دانسته و گفت: تنها روزي از شر اين دشمنان خلاص مي شويم که پايگاه هاي امريکا در منطقه برچيده شود و مهمترين آن يعني رژيم صهيونيستي از بين برود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود خاطرنشان کرد: ولايت فقيه نماد وحدت و ايمان است که پيروي محض از آن عامل اصلي موفقيت و پيروزي است.

انتهاي پيام/گ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html